zaterdag 23 september 2017

Make a card with Joy!Crafts

Hallo allemaal,
 
Gisteravond had ik mijn vuurdoop bij Joy!crafts met het verzorgen van een Make a card.
Bij een Make a card geef je van te voren een boodschappenlijstje op wat je voor de kaart nodig hebt èn wanneer en hoe laat je online komt op de facebookpagina. Om de ongeveer tien minuten geef je dan een hint wat iedereen moet doen en na een aantal hints heb je met zijn allen een kaartje gemaakt. Het is eigenlijk dus een kleine workshop online.
Super spannend vond ik het, maar het is goed gegaan.
 
Ik vond het zelf zo'n leuk modelletje om te maken en we hadden weer zo mooi papier gekregen van Joy!Crafts dat ik twee kaartjes heb gemaakt. Eentje met Halloween thema en eentje met het   herfstthema.
Op het blog van Joy!Crafts staat vandaag de hele beschrijving, dus dat zal ik jullie besparen. Hieronder wel wat foto's van mijn creaties.....
 
 
Eerst het kaartje met het Herfstthema;
 

 




 

 
En nu met het Halloween thema;
 



 
Ik vond het super leuk om deze Make a Card te verzorgen en ben heel benieuwd naar alle mooie creaties die iedereen gemaakt heeft.
 
Een hele fijne dag en tot een volgende keer!!!
 
Lieve groet,
Elvira
 


1 opmerking: