zondag 15 januari 2017

Sisters.....

Hallo lieve allemaal,
Hebben jullie dat ook wel eens....als je een stempeltje ziet dat je dan denkt, daar ga ik een kaartje mee maken voor die ene persoon. Dat had ik dus ook met deze afbeelding van Mo Manning.
Ik heb maar één (grote) zus en toen ik deze schattige digi zag, wist ik gewoon dat deze op een kaartje voor haar moest komen. Mijn zus was begin januari jarig maar omdat ze toen in Polen zat vierde ze vandaag pas haar verjaardag. Nu zij het kaartje heeft ontvangen, mogen jullie hem ook zien... 
 
 
 
De tekst zat ook bij de digi en juist daar viel ik op...
De digi heb ik ingekleurd met Distressinkt.
Ik heb voor dit kaartje een sketch gebruikt uit het eerste Noor!Magazine. 
 
 
 
De mooie vlinderrand is er eentje van Joy!Crafts. Zo leuk dat deze
 ook over het designpapier valt.
 
 
Twee verschillende kleuren bladeren uitgestanst en daarop 'Happy Birthday' gestempeld.
Bovenop nog een strikje van jute touw geplakt. 


 
De boom mocht natuurlijk ook niet ontbreken op dit verjaardagskaartje.
 Deze komt uit de set 'One of a kind'. 
 

 
 
Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren. Een hele fijne dag en hopelijk
tot een volgende keer weer....
 
Lieve groet
Elvira
 
 
 
6002/0333 blad
6002/0636 One of a kind - boom
6002/0689 vlinderrand
6011/0313 Papierblok - Botanical
6410/0338 stempel


1 opmerking:


  1. Wat een gave toffe en vrolijke kaart,
    het stempeltje is zeker super !
    Heel mooi ☺
    Gefeliciteerd nog met je zus.
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD) }

    BeantwoordenVerwijderen