zaterdag 7 januari 2017

On Your Special Day

Hallo lieve allemaal,
 
Allereerst wil ik jullie alle moois wensen voor het nieuwe jaar. Dat het een mooi, gezond en creatief jaar mag worden.
Ook wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten. Snuffel met een gerust hart door mijn blog heen.
 
 
Ik heb voor jullie vandaag een kaartje nog in winterse sferen. Mijn nichtje is vandaag jarig en die studeert op dit moment in Polen. Mijn zus is met haar gezin op dit moment in Polen en ik had haar een cadeautje met deze kaart meegegeven.
Het kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van de december-challenge van DDBD.
Elke maand krijg je een leuke sketch waar je dan jouw invulling aan mag geven.
 
 
Ik had nog een geweldige leuke stempel van LOTV liggen en daaromheen heb ik het kaartje opgebouwd.
 
 
Ik heb geprobeerd om de kleur van de lucht overeen te komen met de kleur van het papier en dat is aardig gelukt, vind ik zelf. Achter de kaart heb ik een mooie ijskristallenrand gebruikt.


De fiets heb ik tussen de bloemetjes gezet.
 

 
De konijntjes heb ik ingekleurd met de stippeltechniek. Eerst je stempeltje inkleuren zoals je gewend bent en dan met je kwastjes stippeltjes gaan zetten. Vooral bij dieren vind ik dit erg leuk...Nog even wat sneeuw gebruikt om het geheel af te maken.
 

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot een volgende keer.
 
Lieve groet,
Elvira
 
 
Mal DDBD 470.713.304
6002/0137 Vintage Flourishes - grasrand
6002/0198 openslaande raam
6002/0386 Sending Message Banner
6002/0503 One of a Kind - hekje
6002/0583 One of a Kind - ster
6002/0636 One of a kind - boom
6002/0690 Snowflake Border
6003/0064 Vintage Flourishes - fiets
9100/0302 Crafty Boutique - Winter Wishes - papier en stans
 


1 opmerking:

  1. Woww dat is echt een prachtige kaart geworden ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen