vrijdag 13 januari 2017

Good Luck

 
Hallo allemaal,
Allereerst een  creatief welkom aan mijn nieuwe volgers. Leuk dat
jullie mijn blog hebben gevonden.
Vandaag heb ik voor jullie een vrolijk voorjaarskaartje en ik mocht al werken met de nieuwe mallen van Joy!Crafts. Toen ik de nieuwe mallen zag was ik op slag verliefd op de lieveheersbeestjes met het klavertje vier. Daar ben ik dan ook mee begonnen, terwijl het buiten sneeuwt....., lol
 
 
Bij de nieuwe  lieveheersbeestjes stans van Joy!Crafts past de
lieveheersbeestjes randmal van Noor! heel erg goed.
Ook de Movie Ticket stans met stempel past heel goed bij deze creatie.


Hier zie je de randstans nog een keer. Ik heb hem twee keer uitgedraaid.
Een zwart en eentje in het rood waar ik de puntjes van het schild heb uitgeknipt.
Daarna heb ik de rode op de zwarte randstans geplakt en dan met een zwarte
acrylstift de stippen erop gezet.
 
 
De  bloemen heb ik uit rood vloeipapier gestanst en deze met een splitpen vastgezet.
De blaadjes heb ik één voor één verfrommeld om een bloem te creëren


 
In de nieuwe Joy!Crafts collectie van februari zit ook een hele mooie stans met het alfabet.
 



Hier de lieveheersbeestjes, zijn ze niet schattig...
 

 
Toen ik wist dat er lieveheersbeestjes in de nieuwe collectie zat , ben ik op zoek gegaan naar een leuke afbeelding die erbij past. Deze heb ik ingekleurd met Distress Inkt  
 
 
Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren. Wens ik jullie verder een fijne dag en tot een volgende keer.....
 
 
Lieve groet,
Elvira
 
6002/0160 bloemenstans
6002/0289 Bille’s Cirkel
6002/0370 Randstans – lieveheersbeestjes
6002/0588 Mery’s  takjes
6002/0647 Alfabet stans
6004/0001 stans en stempel – Movie ticket
6004/0008 stans en stempel – klavertje 4 en lieveheersbeestje
6011/0316 Papierblok Berry Sweet
6200/0021 Strikjesmaker
6300/0022 groen organza lint
6500/0215 Tacky glue


3 opmerkingen:

  1. Vrolijk kaartje.en inderdaad dat klavertje vier met lieveheersbeestje heeft wel een hoog heb gehalte.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart, Elvira! Heel gaaf!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Wat een schitterende kaart,
    super gaaf zeg ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen