maandag 9 januari 2017

Digi Challenge

 
Hallo lieve allemaal,
 
Vandaag een kerstkaartje voor jullie.
Ik heb hem gemaakt voor een digi challenge voor Tiets' Creatieve Wereld met een digi van Sherri Ann Baldy.
Nu had ik vorig jaar van alle kaartjes die ik voor een challenge en voor een SOL had gemaakt dit uitgevoerd met kerstpapier. Zo heb je aan het einde van het jaar al heel wat kerstkaartjes.
Dit jaar wil ik dat dus weer proberen, scheelt heel wat stress aan het einde van het jaar.
 Ik heb voor dit kaartje een sketch genomen uit het Noor!Magazine nr 12.
Elke keer staat in dit magazine een leuke sketch en het zou jammer zijn als je die niet zou gebruiken, Ze zijn altijd erg leuk en soms is het ook makkelijk als je even zonder inspiratie zit of als je even niet wil nadenken omdat je een drukke dag hebt gehad.
Het papier komt uit het blok Christmas Carol van de serie La vie est belle.
 
 
Achter de stukjes papier zit de ronde stans Snowflakes. Als je deze stanst, vallen er allemaal ijskristalletjes uit . Deze heb ik los op de kaart verwerkt.
 
 
De afbeelding heb ik ingekleurd met Distress inkt. Achter de afbeelding zie je nog een stukje van de ijspegelrand...
 

 
Op de foto hierboven zie je goed hoe de losse ijskristallen op de kaart geplakt zijn.
 
Hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven
Een hele fijne dag verder gewenst
 
Lieve groet
Elvira
 
 
6002/2036 IJspegelrand
6002/0547 Snowflakes - cirkel en hoekje
6011/0382 Papier blok La vie est belle - Christmas Carol 
6300/0022 Organza lint
6370/0068 bloemen
6500/0215 Tacky Glue

2 opmerkingen:


  1. Super mooi kaartje,
    heel gaaf gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Leuk idee ook om van elke sol een kerstkaart te maken Ik ga je volgen.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen