vrijdag 2 december 2016

Gecondoleerd

 
Hallo allemaal,
Welkom aan mijn nieuwe volgers. Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden.
Vandaag wil ik met jullie een condoleancekaartje delen.
Ik heb deze nooit op voorraad maar soms heb je er wel eens eentje jammer genoeg nodig.
Met de nieuwe materialen van Joy!Crafts heb ik dit kaartje gemaakt.  
Ik houd niet zo van zwart-grijs-wit, dus ik heb deze kaart in roze tinten gemaakt.
 
Ik heb een vierkante kaart genomen. Rechts bovenin heb ik met de mask met teksten het woordje gecondoleerd met distress-inkt neergezet.
Ik heb uit het papier een mooi stuk gesneden, linksonder lijkt het net of er een druppel op de roos zit....en dit stuk gemat op groen cardstock.

De roos heb ik uitgesneden en bewerkt met distress-inkt. Deze heb ik op de kaart geplakt met een mooi klein organza strikje erop.
Rechts bovenin op het designpapier heb ik 3 pareltjes geplakt.
Zelf vind ik het een mooi ingetogen kaartje geworden.
 
 
Hoop dat ik jullie hiermee weer heb kunnen inspireren.
Fijne dag vandaag!
Lieve groet
Elvira
 
 
6002/0626 polybesa embossingstencil
6002/0648 Rose
6011/0513 papierset roses
6020/0002 zelfklevende parels
6200/0021 Strikjesmaker
6300/0014 organza lint

Geen opmerkingen:

Een reactie posten