vrijdag 18 november 2016

Christmas Carol,

Hallo allemaal,
 
De nieuwe december artikelen van Joy!Craft liggen weer in de winkel en wat zijn ze mooi!!!
Ik heb met het blok van La vie est belle "Christmas Carol" een kaartje voor jullie gemaakt.
Een gaaf blok helemaal vol met design papier met bijpassende uitdrukvellen vol met kerstplaatjes, labels, tags, randjes en bingokaarten.
Super makkelijk zo om een kerstkaartje te maken.
 

Bovenaan de kaart heb ik de stans 'Snowflake border' gebruikt.
Het is zoals jullie kunnen zien een stans die snijdt, embossed en debossed


Ik heb om er toch wat extra's aan te geven (terwijl dit eigenlijk niet nodig is) de kaart bewerkt met sneeuw. Ook heb ik er bloemetjes op geplakt. Witte bloementjes die ik bewerkt heb met distress inkt in een bijpassende kleur en ik heb zelf bloemen gemaakt met de stansjes van Flower heart .
Bij de bloemist langs geweest voor wat kleine dennenappeltjes, tilansiamos en steranijs om het geheel af te maken.  
 
 
 
Leuk dat jullie langs zijn geweest en tot een volgende keer weer.
Een hele fijne dag nog verder .
 
Lieve groet
Elvira
 
 
 
6002/0597 bloemenstans Flowers heart
6002/0690 Snowfalk border 
6011/0382 Papierblok La vie est belle 'Christmas Carol'
6370/0062 bloemetjes

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten