maandag 31 oktober 2016

Joy!Craft designteam

Wat een paar drukke weken heb ik achter de rug, veel werken (collega's met vakantie en een met zwangerschapsverlof) zelf op vakantie gaan samen met mijn manneke en de kids alleen thuis(veel geregel) en als klap op de vuurpijl.........Tromgeroffel........ kreeg ik te horen dat ik het Designteam van Joy!crafts mag komen versterken....wat een eer!!!!
 
Zoals jullie misschien wel weten ben ik niet zo'n held in computers en er komt dan toch wat op je af. Bijvoorbeeld je eigen watermerk in je foto's zetten.....Manman, het is maar goed dat ik dubbelglas heb, anders was de pc buiten beland. Ik was al twee keer twee uur aan het proberen en ik vind dat dan ook zo'n zonde van mijn tijd als ik bedenk dat ik een leuk begin van een kaartje had kunnen maken. Maar met behulp van een lieve collega designer is het me toch gelukt,
Daarna gelijk op een heerlijke fietsvakantie met Ferdinand op de Utrechtse Heuvelrug met de caravan, midden in het bos en beperkt Wi-Fi. Alleen in het sanitair gebouw en in de hal van het zwembad hadden we bereik,maar ja om daar nu de hele tijd te vertoeven vond ik ook een beetje te ver gaan.
 
Hieronder dus eindelijk de eerste twee creaties die ik  gemaakt hebt voor Joy!Crafts.
Het eerste is een doosje gemaakt met de envelopmaker voor een heerlijke reep chocola van Côte D'or.

    Ik vond dat wel erg toepasselijk met die mooie stencil van de
olifant van de nieuwe lijn van Joy!Craft 'Wild Africa'.
De olifant heb ik drie keer uitgedraaid en telkens een stuk afgeknipt .
Je maakt als het waren je eigen 3-D plaatje

                                      

Ook kan je met het papier, stencils en stempels van de 'Wild Africa' lijn een hele leuke scrap maken.
Negen jaar geleden maakte ik van onze mannen deze foto bij de Beekse Bergen. Zeg nu zelf....hoe schattig staat deze lijn bij de foto(en hoe schattig waren ze toen, die kleine grote mannen van mij, hihihi)

 
Hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn blog. Ik in ieder geval wel met het maken van de creaties.
Tot een volgend keertje en een fijne dag
 
Lieve groet
Elvira
 

1 opmerking:

  1. Hoi Elvira! Kom ff op je blog neuzen... Super dag was het he bij Joy! Prachtige creatie heb je al gemaakt met de africa lijn! ...
    Gr Antoinette

    KOm je mij ook volgen? http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen