zaterdag 9 januari 2016

Verjaardagskaartje

Hoi lieve allemaal,
 
Vandaag heb een verjaardagskaartje voor jullie gemaakt.
 
Ik heb als basis een mal van DDBD gebruikt en daar een easelkaart mee gemaakt .
Het papier is van een blokje van Studio Light
 
 
De verjaardag slinger is van Noor! 6002/0296 en
de randstans "Happy Birthday" is er ook eentje van Noor! 6002/0296
 
 
Het stempeltje is van de set 'cute as a bug!'
van Penny Black en heb ik ingekleurd met Sennelier.
Het gaat me steeds beter af om hier mee in te kleuren, hahaha, wat was dat
in het begin gehannes en wat heb ik veel afbeeldingen weggegooid. 
Maar over deze was ik wel tevreden en mocht op een kaartje pronken. 
 
Ik wens jullie een fijne dag!
 
Lieve groet,
Elvira

 

1 opmerking:

  1. Prachtig Elvira, heel mooi gekleurd en de kaart mooi opgebouwd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen