dinsdag 26 januari 2016

Sarah


Goedendag allemaal, allereerst een warm welkom aan de nieuwe mensen die mijn blog bezoeken. Leuk dat jullie de tijd nemen om een kijkje te komen nemen.

Vandaag wil ik met jullie een verjaardagskaartje delen.
Mijn zus was 50 jaar geworden en daar hoort natuurlijk een feestelijk kaartje bij .
Ik heb het feestelijke blokje  Let’s Party van  Noor (6011/0044) gebruikt . Een blokje met allerlei vrolijke kleurtjes.
Ik vind dat altijd wel een uitdaging omdat ik vaak met roze en pasteltintjes werk.
 

Het  stempeltje wat ik heb gebruikt, heet Burnadette. Ik vind deze altijd heel toepasselijk bij de verjaardagstempel  (6410/0013) van Noor! passen. Ik heb deze ingekleurd met Distress inkt. 

Achter de afbeelding heb ik de sierlijke stans van Noor ( 6002/0304) gebruikt, aan de linkerkant nog de randstans (6002-0366)en de vlaggetjes en de tekst  ‘Let’s party’ zijn ook van Noor.
De letters Sarah heb ik gestempeld met de set 6410/0078
 

Een kaartje bij mij is niet af zonder een toef bloemen…..dus links onderin een mooie toef bloemen. 
 
Binnenin de kaart heb ik met de cijfermal van DDBD het getal 50 gemaakt. Mijn zus zal weten dat ze Sarah is geworden.
 

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer !
 
Lieve groet,
Elvira

 

 

 

 

 

 

3 opmerkingen:

  1. Een prachtige maar ook hele grappige kaart met schitterende kleuren. De digi prachtig ingekleurd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart zeg. Als je het afdrukje ziet die je schitterend gekleurd hebt, moet je al lachen. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart !
    De stempel is echt een leuke mooi ingekleurd met een passende grappige tekst kan gemaakt !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen