zondag 26 juli 2015

Lieveheersbeestje

Hallo,
Hier weer een kaartje. Dit keer weer ingekleurd met Sennelier.  
Ik zal het toch onder de knie krijgen, dus gewoon veel kleuren en kaartjes maken.
En hè, hè dit keer wel met wat bloemetjes. Ook de mooie lieveheersbeestjes stans van Noor! gebruikt Ik vind deze zo cute.....
 

Stempeltje is van Penny Black, Papier van Marianne Design

 
Tekst stempeltje van Noor! en de ronde stans is van Wild Rose


 
Takjes stans is ook van Noor! wat vrolijke bloemetjes en als je goed kijkt zie je ook nog een lieveheersbeestje tussen de bloemen vandaan piepen.
 
Zonnige dag vandaag, ik ga weer verder aan de knutsel. Heb een paar meerdaagse projectjes waar ik mee bezig ben, dus ik ga weer verder aan de slag...
 
Lieve groetjes,  Elvira

1 opmerking:

  1. Woww Elvira, dit is een prachtig lief kaartje. Mooi ingekleurd ook, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen