zondag 18 november 2012

SOL

Afgelopen woensdag was het weer zo ver. Na een lange tijd een avondje sollen bij KrejaTeja . Het had wel wat voeten in aarde, want de chat werkte niet waar we altijd onze aanwijzingen in krijgen. En ik ben niet zo handig met de computer maar op een gegeven moment had ik door waar ik de aanwijzingen kon ophalen.
Het is zoals vanaouds een gave kaart geworden , ontworpen door Raffaela.
Het papier is van BoBunny. Ik was er helemaal weg van toen ik het zag. Echt een winters papiertje.
Een kort berichtje dit keer, vanacht was het laat en nu is het ook al aan de tijd. Had een opdrachtje aangenomen om een geboorteslinger te maken. Ontzettend leuk om te doen, natuurlijk. Kreeg ik vrijdagavond een berichtje dat het kindje in aantocht was. Ruim drie weken te vroeg!!!!Even vanacht en vandaag mijn schouders eronder gezet en hij is klaar. Idee had ik al in mijn hoofd, papier en toebehoren waren (gelukkig) al gekocht . Jullie zien hem van de week wel een keertje langskomen.

 
lieve groetjes,
 Elvira

5 opmerkingen:

  1. Ik zie dat ik de eerste ben voor een opmerking! Het verbaasde me dat nog niemand wat gezegd heeft, want het is een beauty!!!
    Wat heb je dat mooi gedaan, die kleuren passen goed bij elkaar! Ik heb me ook aangemeld om te sollen bij hen, maar nog nooit gedaan, ik heb het idee dat ik dat zo niet kan, dat het dan iets word wat nie echt mijn ding is.... Maar ik zie dat jij het wel kan:) Liefs Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elvira

    Het is een heel mooi kaartje, leuk is deze Tilda met haar blote billen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe papiertjes heb je gebruikt Elvira! Lijkt me erg leuk om te doen zo'n SOL!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi Elvira en je slinger daar ben ik ook wel benieuwd naar hoor vast net zo leuk als die kerstballen in de Boordevol ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sientje, dank je wel hoor! Je had de booordevol eerder als ik. Bij mij lag hij vandaag in mijn postvakje. Ga hem heerlijk vanavond doorlezen.
      Fijn weekend, ELvira

      Verwijderen