zaterdag 3 november 2012

Krea- momentje(s)

Hoi allemaal, vandaag ben ik vroeg (kwart over acht) op pad gegaan richting Spijkenisse. Ik las dat er allemaal nieuwe spulletjes waren binnengekomen en voor al die lijn van Bo Bunny met het sneeuwthema vond ik geweldig. Maar eigenwijs als ik ben, wil ik het papier altijd zien voor ik het koop. Op de computer kan het wel eens anders overkomen. Anita van  'warme groetjes' was er ook en even heerlijk staan kletsen. Ik mag over anderhalve week haar nieuwe workshop doen en nee hoor Anita, ik heb al het nieuwe er niet afgekeken en mijn enthousiasme is alleen maar meer geworden dat ik over anderhalve week weer aan je workshoptafel mag aanschuiven. Ben de dagen aan het aftellen!!! Afgezien het papier natuurlijk nog meer leuke dingen aangeschaft, zoals een nieuwe magnoliastempel en -die, twee hele mooie stempels, een nieuwe panpastel, bloemetjes natuurlijk en het nieuwe magnolia tijdschrift. Bij het magnoliatijdschrift zit een superleuke stempel, zomaar, gratis.
Ben nu aan het brainstormen wat ik er allemaal mee kan gaan doen. Dat is genietfase nummer één, genietface nummer twee is het maken en genietface nummer drie is er iemand blij mee maken. Hoeveel kan je dus genieten van een aankoop......(LOL)
 

Gisteren was ik even aan het bloghoppen en kwam ik op de site van Anita waar ze schreef over haar nieuwe workshop. Er stonden ook hele mooie foto's bij van wat we gedaan hadden. Scrol ik naar beneden zie ik een foto hoe gezellig het is aan haar tafeltje. Kijk ik goed zie ik wel een heel bekend gezicht. Is het een foto waar ikzelf op sta. Zo gezellig als het eruit ziet, zijn de workshops van Anita dus ook.

 
 Gisteravond een krea-momentje gehad en dit leuke zakje opgepimpt. De klok van Marianne was nieuw binnen bij ons op de zaak , dus niet alleen vanochtend geshopt maar van de week ook nog inkopen gedaan bij Pipoos. Nog meer genietmomentjes. Het papier is van een vintage blokje van Joy en de stempel van Magnolia. 
 
 
Nu maar weer eens wat kerstkaarten maken, het schiet al aardig op maar ik heb er nog lang niet genoeg.
 
Lieve groetjes
Elvira
 

1 opmerking:

  1. Dat zakje ziet er super uit zeg hele mooie kleurtjes. Ook supermooi gekleurd! Bij Anita aan de tafel ziet er gezellig uit. Jammer dat het zo ver weg is voor mij. Je aankopen zien er leuk uit vooral die stempel met dat vogeltje links onder wauwie!

    BeantwoordenVerwijderen