woensdag 28 november 2012

Geboorteslinger

Een vriendin van me vroeg of ik voor haar zus die zwanger was een geboorteslinger wilde maken. De kleuren die ik moest gebruiken waren grijs/wit en ze wilde heel graag broderie erbij hebben.
Het duurde nog vijf weken, dus ach ik had nog voldoende tijd.
Papier gaan halen(ik gebruik haast geen grijs), ideeën op papier zetten en na een weekje lekker beginnen. Als eerste de grijze ovalen en toen.....kwam het berichtje dat Olivier onder weg was. Ik 's nacht door gewerkt en de hele zaterdag en zondag kon de trotse tante de slinger komen ophalen. De onderste twee foto's zijn bij de trotse ouders thuis gemaakt. Had daar geen tijd meer voor, maar ik kreeg ze heel lief per mail opgestuurd.
 
 
Zomaar wat foto's van wat letters. Heb de basis heel simpel gehouden; grijs ovaal met een witte floral oval erop. Rondom lekker royaal met broderie gewerkt en de nieuwe stansen van Marianne d'r bloemen gebruikt.  


 
En hier hangt de slinger in volle glorie.


 
 
Lieve groetjes Elvira

3 opmerkingen:

  1. Het heeft je dus je nachtrust gekost, maar wat een mooie slinger.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee en heel mooi uitgevoerd Elvira,hangt er schitterend bij,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze geboorteslinger super mooi en ook je andere creaties vind ik top. Ben gelijk volger geworden.

    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen