donderdag 16 augustus 2012

Lucie

Zoals jullie wel merken ben ik een slag aan het inhalen wat betreft kaarten plaatsen, hahaha
Dit kaartje heb ik gemaakt voor het gezin van één van onze voorgangers van onze kerk. In de vakantie was daar een derde kindje geboren, een meisje Lucie.
Het afdrukje heb ik op vakantie al ingekleurd met de distressmarkers. Ik ben helemaal om. Ik dacht dat je deze als aanvulling was op je distress inkt kon gebruiken, maar je kan ook alleen met de markers zelf supermooi mee inkleuren. Omdat ik niet wist wat het zou worden heb ik de afbeelding vrij neutraal ingekleurd. Alleen het dekentje heb ik thuis rose ingekleurd toen ik wist dat het een meisje was, LOL.
Het papier heb ik een keer als 'free gift' gekregen bij een Engels tijdschrift. En ik heb mijn nieuwe swirl van Memorybox gebruikt. Deze is zo mooi fijntjes, dat past wel bij een geboortekaartje.
Lieve groetjes Elvira

5 opmerkingen:

  1. Wow Elvira,die is mooi ingekleurd en wat een vrolijke bloementoef op die mooie swirl(die ik geweldig vindt)!Deze kaart zal vast een mooi plaatsje krijgen,zonnige groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig gekleurd Elvira! Je maakt me nu wel heel nieuwsgierig naar je markers, hihi. Het is een prachtig geheel geworden.
    Groetjes,
    Chantal
    p.s. wist je dat jouw woordverificatie nog aanstaat?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elvira, wat een leuke blog heb je ben meteen volger geworden je maakt zulke prachtige dingen!!
    Ik kwam op je blog door je vraag bij Chantal over de woordverificatie. Dit is als ik nu zo mijn bericht afsluit dan moet ik eerst een codewoord natypen anders kan ik mijn bericht niet plaatsen. Is best erg lastig en daarom haken mensen af. Je kunt het veranderen bij de instellingen van je blog.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Elvira,
    Ik lees net pas je berichtje op mijn blog (gisteren heel de dag zonder internet gezeten, feest) en dus wilde ik je nu wel even helpen maar ik zie dat Liesbeth het al heeft uitlegd, super dus!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, en ik zie ook meteen dat het al gelukt is :-)

    BeantwoordenVerwijderen