woensdag 16 mei 2012

lollyswap


Ik heb weer meegedaan met de swap van nederlandse swappers, echt een gave blog. Dit keer was de opdracht een lolly  versieren. Ik kreeg als swapmaatje Sientje toegewezen.  Ik heb van haar de een hele gave versierde lolly als zonnebloem in een veld, een vlag met HOME erop en een heleboel knutselspulletjes gekregen. Ik ben echt super verwend!!!! Ik had voor Sientje twee lolly's versiert met stoffen bloemen die ze als broche kan dragen en natuurlijk ook knutselspulletjes bij haar swap gedaan. Nu deed mijn computer op mijn kamer weer raar. Viel elke keer uit en ik kon net nog alle foto's op stick zetten , alleen ben ik mijn bloemen voor Sientje vergeten. Die houden jullie dus nog van me te goed. Zit dus nu op een laptopje te werken, maar zo lukt het ook.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Elvira

    Klinkt heel leuk zo'n swap.

    Liefs danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he, was hij weer, de lollyswap, je bent idd erg verwend, leuk hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen