zaterdag 31 december 2011

challenge

Ik zit lekker op mijn kamertje, knallend vuurwerk op de achtergrond en een bange hond aan mijn voeten. Kachetje en muziekje zodat Rommel , onze hond , zo min mogelijk vuurwerk en knallen hoort. Tijd genoeg dus om een berichtje te plaatsen .
Ik doe mee aan een challenge van duo challenge . De bedoeling was om een huisje te bewerken dat je via de mail toegestuurd kreeg als je je aanmelde. Nu ben ik helemaal weg van Nitwit en ik had nog papier liggen dus ik heb het huisje opgepimpt in een heerlijk bakkerskersthuisje. Nu maar hopen dat ik hem geplaatst heb. Heb het net geprobeerd , maar zoals jullie al weten ben ik niet zo handig met computers. Anders moet ik mijn grote zoon weer lief aankijken , hihihi

1 opmerking:

  1. Wat een lief huisje, is het geworden!! Het lijkt wel uit Hans en grietje!! Ik hoop dat je in de prijzen valt...
    Een gezellige jaarwisseling en een gezond en creatief 2012!!! (Met weinig vuurwerk, hoop ik. Onze huisdieren moeten een beetje gespaard blijven)

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen