donderdag 24 november 2011

Scrap Lay-out van de hondjes

Toch nog even een snel berichtje van waar ik van de week mee bezig ben geweest.
Als inspiratiebron heb ik de 'creatief met foto's' gebruikt van november/december.
Het papier komt van Pixie Glen. Een romantische achtergrond wat eigenlijk niet past bij die twee donderstenen van honden. Maar op deze foto's lagen ze zo lief te slapen dat je je niet kan voorstellen wat voor streken ze kunnen uithalen.
Morgen kan je ze bewonderen in de winkel, waar ze tentoongesteld worden als promotie voor het blad "Creatief met Foto's "



Onderstaande heb ik gemaakt van de restjes papier die ik heb overgehouden van de bovenstaande LO.


Een kaart van een koffiezakje, bloemetjes gestansd van echt de kleinste snippers . Een sport om zo weinig mogelijk weg te gooien.
De randjes van het papier uitgeknipt en in 3D op de hoeken van de kaart geplakt , swirls en lintjes en ik vond nog mooie kralen in de tint van de kaart op een stukje ijzerdraad rijgen en door het lint prikken en je hebt een bijzondere kaart.
Dit is een rolletje van de wc-papier, beplakt met een restje papier, zelfgemaakte bloemen en een lintje. Leuk als een kaartje aan een bloemetje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten