zondag 13 november 2011

Mijn eerste berichtje

Als jullie dit kunnen lezen dan is het me gelukt om een berichtje te plaatsen.
Ik heb meegedaan aan 'smakelijk eten' van het Nederlandse swappers forum. En ik kreeg een hele mooie swap van Christa. Ik ben nog niet zo heel lang bezig met scrappen (zo net voor de zomervakantie begonnen) en ik vind het elke keer zo knap hoe iemand een lay out in elkaar zet.
Ikzelf had een melkpakdoosje uit de kadoosje gemaakt en deze versierd met papier uit de NitWit Collectie Cookin' Cookies. Zo leuk!!

 De swap van Christa. Is die niet geweldig ,  we hebben gemuld van de pannekoeken



Mijn swap voor Christa


Ik vind het heerlijk om in mijn eigen werkkamertje bezig te zijn met kaarten rmaken en alles wat met scrappen te maken heeft. Ik denk dat jullie in de toekomst wel meer foto's en projecten zullen zien langs komen op mijn blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten