donderdag 24 november 2011

Kerstkaarten


In een hobbyhandig zaten hele leuke knipvellen van snoesje. Te leuk om ze niet te gebruiken dus ben ik , hup al mijn kerstpapier , cuttlebug , lintjes en bloemetjes op tafel en ben ik kerstkaarten gaan maken. En ze zijn toch aardig gelukt.

Bij deze kaart heb ik de letters gestempeld en met 3-D kit opgeplakt en de bloem heb ik bewerkt met distress inkt zoadat het,  in kleur ,één geheel blijft.

Voor deze kaart heb ik een hele witte kaart genomen en deze bewerkt met blauwe distress inkt en daarna de sterren in dezelfde kleur erop gestempeld. Ik had een keer in een engels kaartentijdschrift een kaart gezien met sheets en ik  wilde dat ook een keer uitproberen. De sterretjes zijn houten sterretjes ,gekocht bij Xenos en deze ook weer met dezelfde kleur blauwe inkt bewerkt.

Ook hiervoor heb ik een vierkante kaart gebruikt waarvan ik de voorkant in het midden naar buiten heb gevouwen.
Deze rode kaart heb ik beplakt met kerstpapier die ik nog had liggen en met de cuttlebug  twee labels gestansd die ik op de gevouwen voorkant heb geplakt.
Groene strik voor het kerstgevoel en ook deze is weer klaar om verstuurd te worden

1 opmerking:

  1. Zo, wat ben jij weer lekker creatief bezig geweest! Leuke kaarten!

    Groetjes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen